Šta bi svaka kancelarija trebalo da ima Led rasvetu?

Kancelarija je prostor gde stvaramo i gde moramo da imamo dobru koncentraciju. Kancelarija je mesto gde provodimo gotovo većinu našeg vremena i zato mora da nam bude prijatno. 

Šta bi svaka kancelarija trebalo da ima Led rasvetu?

Naravno da na neke stvari u kancelariji ne možete direktno da utičete, ali sve ono što možete da promenite, a što bi išlo vama u korist to se i te kako savetuje. Nikako nemojte misliti kako je kancelarija nebitna, kako je apsolutno nevažno kako ona izgleda i šta se sve nalazi u njoj i da li ima višak ili manjak elemenata. Uvek imajte u vidu da to sve ukupno može loše da se odrazi na vaš rad. Dakle, sledeće stavke su prioritet:

 

Kancelarija mora imati dobro osvetljenje

Osvetljenje u kancelarijama za rad je sve. Ali, bukvalno sve što vam je važno i potrebno. Posebno je to slučaj ukoliko radite sa papirologijom ili nekim drugim vrlo osetljivim stvarima. Ma sve i da sve vreme gledate samo u računar, osvetljenje je jako važno. Uglavnom se za polsovne kancelarije koristi led rasveta. Led rasveta se ugrađuje baš zbog toga što je ona najmanje štetna, što ne utiče loše na vaše raspoloženje, ali ni na vaše zdravlje. LED plafonjere su jedan od najčešćih vidova rasvete u poslovnim prostorima.

 

led-rasveta-kancelarija

 

Poslodavci koriste led rasvetu, jer postoji i teorija koja kaže da led rasveta pomaže da se vaša produktivnost kao radnika i te kako poveća. Ako već nemate ugrađenu led rasvetu, onda bi trebalo da to zadražite od nadređenih, a ukoliko se desi da vam on to ne omogući, onda postoji i drugo rešenje. Ona bi trebalo da kupite lampu sa led sijalicom i na taj način unesete malo veštački prirodnog svetla u vašu kancelariju.

 

Kancelarija mora da ima dovoljno prostora

Niko ne voli niti može da pokaže svoj pun potencijal u skučenom prostoru. Jasno je da ne može svaka kancelarija da bude prostrana i to se i ne očekuje. Samo je važno da to ne bude izrazito skučen prostor. Ukoliko vaša kancelarija jeste baš takva, onda na sledeće načine možete da je malo oslobodite. Prvi korak jeste da izbacite sve one nepotrebne stvari. Nekada mislite da vam sve te stvari trebjau, ali kada se malo bolje zapitate videćete da većinu nekih sinica niste upotrebili godinama. Dakle, sve to što ne upotrebljavate i što vam zauzima prostor bespotrebno, izbacite. Na taj način napravićete sebi bolji ambijent.

 

Poslovni prostor mora imati adekvatne stolice i stolove

Kada kažemo adekvatne stolice mislimo na izuzetno udobne stolice, a kada kažemo adekvatne stolove, mislimo na stolove koji su prilagođeni vama, odnosno vašem radu. Da bi vaša produktivnost bila bolja i da bi se ona povećala vremenom, jednostavno mora da vam bude udobno i prijatno u samom poslovnom prostoru. Ako primetite da vas leđa bole, da ne možete da nađete položaj i bilo šta slično, onda je to znak da morate da promenite stolicu.

 

Ako možete da birate - birajte prijatno orkuženje

Ukoliko vam mogućnosti to dozvoljavaju onda treba da birate da budete u kancelariji sa onim ljudima, sa kojima se najbolje razumete, sa kojima najbolje komunicirate i slično. Svako se do sada susreo bar jednom da je bio u kancelariji sa nekim ko mu nije u potpunosti odgovarao i takva situacija, na žalost, može da se odrazi na vaš rad. Ukoliko baš ne možete da promenite tu opciju, onda se svakako savetuje da pokušate da se maksimalno distancirate od tih osoba.